piq - pixel art maker

producing pixel art at 17.67711 pixels per second
sign in
select your language:

Q & A

by Jo-Jo

pixel art Q & A questions_and_answers Q&A by Jo-Jo piq
change background | view actual size (200 x 200 pixels)
3
views
229
comments
35

colours
17
time
13:36
date
08 February 2017 01:10
id
412500
colour distribution
20780,6396,4493,2381,1559,1371,860,692,626,415,236,54,53,47,30,4,3

Ask me or my ocs shit bc im bored!

You can ask me practically anything, except for personal info and shit like that and my old username.

"Red" actually doesn't have a name! He is one of the strongest martial artist's to exist, his secret? His lover's...love juice...??? (idk im sorry) He's got a scar on his left eye and he's got a muscular build.

Yaoi Mafia Boss Potato, it's all in his name, he doesn't have arms but he does have legs. He hides his
M A G N U M D O N G behind his tie that is really too big for him.



comments

K
by DanTreeBow, 08 February 2017 01:13
k
by Jo-Jo, 08 February 2017 01:16
what do you get when you mix a honey pot ant with fetish art??


idfk i am being random rn
by DanTreeBow, 08 February 2017 01:16
Who is this to??
by Jo-Jo, 08 February 2017 01:17
you

i guess

or all idk
by DanTreeBow, 08 February 2017 01:18
also is this a joke or an actual question?
by Jo-Jo, 08 February 2017 01:18
actual question
by DanTreeBow, 08 February 2017 01:18
ok gimme a sec
by Jo-Jo, 08 February 2017 01:21
oke
by DanTreeBow, 08 February 2017 01:21
What would happen if Mafia boss Potato saw a Mr.Potato head?
by Pixel Guardian, 08 February 2017 14:49
ok gimme a sec
by Jo-Jo, 08 February 2017 15:07
Whats been the heaviest influence on your style?
by Lumpkins, 08 February 2017 17:10
oh nice gimme a second
by Jo-Jo, 08 February 2017 18:46
I suppose one more if thats alright, what drove you to piq of all places? its a very obscure and niche community and im always curious about what brought its talented patrons to its odd digital halls
by Lumpkins, 08 February 2017 20:42
yup gimme a minute
by Jo-Jo, 08 February 2017 20:53
What brought you here? And what do you think about the future as of now?
by TERRARIAN ARTIST , 08 February 2017 21:18
What do think "Red" would like like if he was turned into a girl named "Blue"?
by Pixel Guardian, 14 April 2017 16:20
What does OC stand for
by superzombieman6301, 17 April 2017 02:44
Original character
by DanTreeBow, 17 April 2017 02:53
k
by superzombieman6301, 17 April 2017 14:10
If it is fine to ask again (even though you already have an idea) what do you think would happen if the honey pot ant (insect) was given properties of that of the bad sides of deviantart? (Fetish art, anthro, etc)
by DanTreeBow, 20 April 2017 00:27
it already was the bad side of deviantArt dude lmao
by Jo-Jo, 20 April 2017 00:47
there always are those people who take it further



And it's scary
by DanTreeBow, 20 April 2017 00:51
i d o n t w a n t t o g o t h e r e
by Jo-Jo, 20 April 2017 01:16
Not many surpass the level.

So I understand why.

Its fuckn disgusting
by DanTreeBow, 20 April 2017 01:27
i draw some of that shit tho
[ T R I G G E R E D ]
by Jo-Jo, 20 April 2017 01:30
SHET
by DanTreeBow, 20 April 2017 01:32
rreEEEEEEEEEEeeEEEEeeEEe
CHIKEn GIVE Me TEndEIIIIIS
CHJIKSEN GIEVESE mEE TENTIDIYEIS
EREREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
by Jo-Jo, 20 April 2017 01:33
Holy shit
by DanTreeBow, 20 April 2017 01:44
hell yeh fear me
by Jo-Jo, 20 April 2017 01:46
K
by Uhh. No, 20 April 2017 01:50
fuck you
by fuck you, 20 April 2017 01:59
Aww
by Sad face, 20 April 2017 12:24
What if I tried to hug Blu? Would she hug me back? Or throw me over her shoulder? (Not a perverted hug a nice hug cause i need a hug)
by Pixel Guardian, 20 April 2017 15:05
aight give me a second
by Jo-Jo, 21 April 2017 13:41
you need to be logged in to comment
what's going on now
ZeRoyalDude commented on , , ,
20 July 19:39:04
Jo-Jo commented on , , Jo-Jo's shoutbox
20 July 19:38:27
Jo-Jo drew
20 July 19:35:13
Shawsnow commented on , , , ,
20 July 19:34:57
lunageek520 commented on , ,
20 July 19:32:48
ZeRoyalDude branched from
20 July 19:32:25
20 July 19:32:24
20 July 19:26:48
bertasda signed up to piq
20 July 19:05:38
Shawsnow drew
20 July 19:01:12
20 July 18:54:13
GRENDIZER drew ,
20 July 18:48:42
show more
pixel art feedback