piq - pixel art creator

producing pixel art at 16.32667 pixels per second
sign in
select your language:

Hide & Seek... How many matches can you find? ;)

by Kgustafso

pixel art Hide & Seek... How many matches can you find? ;) matches fireplace Kgirl Seek find by Kgustafso piq
change background | view actual size (100 x 100 pixels)
4
views
359
comments
12

colours
15
time
54:46
date
01 November 2011 23:30
id
14577
colour distribution
4849,1473,1060,926,619,588,145,106,94,56,36,16,16,12,4



comments

10!
by CaveRobot, 01 November 2011 23:35
11.
by LouisxD, 01 November 2011 23:36
Dang.
by CaveRobot, 01 November 2011 23:38
Close fellas but no cigar handed out yet ☺
by Kgustafso, 01 November 2011 23:38
Actually 12!
by CaveRobot, 01 November 2011 23:38
you got it☺☺
by Kgustafso, 01 November 2011 23:43
Hooray!
by CaveRobot, 01 November 2011 23:48
12
by star lion11, 02 November 2011 01:01
keen eye there star lion11 ;))
by Kgustafso, 02 November 2011 01:04
12 (not copying others)
by wolfgirl456, 02 November 2011 01:36
Great job ;)
by Kgustafso, 02 November 2011 01:53
omg i love this idea haha im liking the match idea's or "stick" we all knew they were matches lol
by Toyumono, 02 November 2011 02:32
you need to be logged in to comment
what's going on now
JIZK commented on
29 July 07:39:12
Typhlosion51 liked , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
29 July 07:26:27
Typhlosion51 commented on
29 July 07:25:24
29 July 07:23:59
29 July 07:20:14
Lelouch-Lamperouge: License to kill? D:
29 July 07:19:41
RetroGEO: Irrelevant Comment
29 July 07:19:02
RetroGEO: woohoo gotta go renew my license tomorrow
29 July 07:19:00
29 July 07:18:59
RetroGEO commented on ,
29 July 07:18:18
wolfgirl456 commented on , ,
29 July 07:18:12
Lelouch-Lamperouge commented on
29 July 07:15:50
show more
pixel art feedback