piq - pixel art maker

producing pixel art at 18.02797 pixels per second
sign in
select your language:
< last week next week >

weekly contest

2016 - week 3

keyword:
Favourite Books


entries

  1. 1
    Moby Cock
    rating: 1814
  2. 2
    Skullduggery Pleasant
    rating: 1728
  3. 3
    The Lord of the Rings
    rating: 1719
  4. 4
    The pin from hungergames
    rating: 1689
  5. 5
    Diary Of A Wimpy Kid
    rating: 1661
  6. 6
    ~Fault in our stars~
    rating: 1638
  7. 7
    books!
    rating: 1624
  8. 8
    Silverwing Book Cover
    rating: 1621
  9. 9
    Minecraft book
    rating: 1620
  10. 10
    For the Contest!
    rating: 1620
  11. 11
    Musicophilia - Oliver Sacks
    rating: 1619
  12. 12
    The Maze Runner by: James Dasher
    rating: 1617
  13. 13
    harry potter is the best book ever
    rating: 1589
  14. 14
    Jennifer Government v2
    rating: 1580
  15. 15
    Clockwork Orange
    rating: 1580
  16. 16
    untitled
    rating: 1580
  17. 17
    Lord of the flies
    rating: 1579
  18. 18
    The Scarlet Letter
    rating: 1562
  19. 19
    Contest ( FNAF The Silver Eyes )
    rating: 1558
  20. 20
    My favorite book series "edit"
    rating: 1523
  21. 21
    My favorite book series.
    rating: 1520
  22. 22
    Diary Of a Wimpy Kid (contest)
    rating: 1520
  23. 23
    Dr. Sleep by Stephen King
    rating: 1518
  24. 24
    manga is awesome!
    rating: 1501
  25. 25
    untitled
    rating: 1475
  26. 26
    FNAF (contest)
    rating: 1465

comments

The titles of the books are going to be really hard to convey without writing it on the piq...

Also if no one knows the book you have read D:
by Typhlosion51, 20 January 2016 01:28
Ik the feel omg
by creeperslayer098, 20 January 2016 02:20
3rd!
by DareWolf, 20 January 2016 02:26
I like books...
a lot
by jamkitty4, 20 January 2016 02:41
oooh

mine is "A Taste for Rabbit"
by Kni, 20 January 2016 02:49
don't know what A taste for Rabbit is but I love warrior cats even though I have not finished them all and I love heroes of Olympus and like dozens of other books
by jamkitty4, 20 January 2016 02:54
"A Taste For Rabbit" is a book about setinent foxes with a corrupt government that is killing sentinent rabbits
by Kni, 20 January 2016 03:07
alrighty don't think I will ever read that book I might just stick to "Good omens" and my other favorites
by jamkitty4, 20 January 2016 03:12
[this comment was deleted by Kni]
by Kni, 20 January 2016 03:14
my body is ready for this contest
by Kni, 20 January 2016 03:14
Time for hunger games, harry potter, and Fnaf

>~>""

I could draw one of my favorite books, Where the Red Fern Grows, Or maybe a few Little House on the Prairie books. Sadly nobody would know though ;-; Old Kairi cant share her wisdom of her favorite books because she has a very old taste in books ;-;
by Kairi Lon, 20 January 2016 03:57
is fnaf even a book
by Kni, 20 January 2016 03:58
Yes. The creator of fnaf made a book.

by Kairi Lon, 20 January 2016 03:59
I'm thinking of doing "Go the f*** to sleep", or maybe some book with a cool cover like "Clockwork Orange".
(Please don't make me regret posting here.)
by BlockedDiamond, 20 January 2016 04:50
Little HOUSE ON THEEEEE PREEEHHRRIEEEEE!?!?!
Classics.
by squidtastic, 20 January 2016 05:32
Might do 'Little House'...

...or Ender's Game, or something.
by booktastic, 20 January 2016 05:34
Squid, please tell me that youve actually read some little house on the prairie books. Ive never met anyone in my life that actually has rather than myself xD
by Kairi Lon, 20 January 2016 12:31

I have read some little house on the prairie books
by jamkitty4, 20 January 2016 14:45
;-; this contest is lame af
by Party Poison 15, 20 January 2016 16:03
;; u ;; omg yas. Which was your favorite?
by Kairi Lon, 20 January 2016 16:03
Do you just draw books or can you draw characters/places/things from the book?
by Party Poison 15, 20 January 2016 16:05
go as broad as you can with this contest. If it says favorite books, I could just draw harry potter or frodo. Draw anything from any book ever. This contest is sweet!
by 8-bit adventurer, 20 January 2016 16:31
even hentai books, sure i'll draw that XD
by Party Poison 15, 20 January 2016 16:35
I wanna say.... ew?
by 8-bit adventurer, 20 January 2016 16:40
don't google that
by 8-bit adventurer, 20 January 2016 16:41
eh... summer reading assignments ruined books for me i used to love reading but once it became a chore.. i kinda stoped reading.... and i no longer take a interest in it.. ~^~ i wana enjoy them i really do.. but the spark and joy is gone forever...
by DareWolf, 20 January 2016 16:43
wats it about?
by DareWolf, 20 January 2016 16:49
its a heck of a lot like the hunger games. Without giving too much away, this guy Darrow works in a mine. That's about all I can tell ya. check it out on amazon
by 8-bit adventurer, 20 January 2016 16:52
k ill do it naby it whoud be fun to try reading something agean....
by DareWolf, 20 January 2016 17:06
I did the cover of Clockwork Orange...
Let's see how many other dystopian books pop up.
by BlockedDiamond, 20 January 2016 22:58
All The Wrong Questions by Lemony Snicket

Love it

Hardly anyone has read it D:
by Typhlosion51, 20 January 2016 22:59
MORTAL INSTRUMENTS!!!! FUCK YEAH!!!!
by Party Poison 15, 20 January 2016 23:18
I am doing the mocking jay pin from hunger games :I
by jamkitty4, 20 January 2016 23:32
I guess i wont be in this contest either
by LouieLeftEar, 20 January 2016 23:53
Why is there Fanf stuff thats not a book....
by pixelfan11, 21 January 2016 00:33
it actually is...it's a bestseller...
by Party Poison 15, 21 January 2016 00:36
Well, that's society for you
by LouieLeftEar, 21 January 2016 00:41
Ikr thats just the dumbest thing ever....
Show how many Fnaftards there are.
xD google didn't try to spell check that so I guess its a legit term.
by pixelfan11, 21 January 2016 00:57
lol i never liked fnaf, not scary enough for me.
by Party Poison 15, 21 January 2016 01:00
lol oh man, if fnaf super fans find us talking like this about it we're dead XD (that's more scary than the game) XD
by Party Poison 15, 21 January 2016 01:02
Lol they won't do shit cuz they're all a bunch of nine year olds who's balls haven't even dropped xD
by pixelfan11, 21 January 2016 01:07
Jumpscares can't get me....
I grew up with 4 Brothers who loved horror movies
I'm the youngest
I'm like 15
i see a jumpscare I just act normal
and sometimes shrug
by pixelfan11, 21 January 2016 01:09
it was scary at first when i first started playing it, but then when they jump i'm like "Bitch I saw you standing there, you just got lucky I ran out of battery for my door switch!"
by Party Poison 15, 21 January 2016 01:12
fnaf was the dumbest game. I always thought it was for younger kids but then I see people my age talking about it. YOU CAN'T EVEN MOVE
by 8-bit adventurer, 21 January 2016 01:13
lol it's about a lazy ass security guard who's getting paid minimum wage to stop the walking animatronics from devouring him/her.
by Party Poison 15, 21 January 2016 01:19
3spoopy5me
by DudeManGuy001, 21 January 2016 01:27
Yeah. The story is as good as monkey brains (which is actual food in some countrites).
by pixelfan11, 21 January 2016 02:00
Why not make a FNAF rant piq so peoples notifications aren't blowin up
by LouieLeftEar, 21 January 2016 02:04
Fine ima do that
by pixelfan11, 21 January 2016 02:14
by pixelfan11, 21 January 2016 02:17
(i dont care about the games im only interested in the story of fnaf :P)
by DareWolf, 21 January 2016 03:40
Kairi Lon,
I have read some of the 'Little House on the Prairie' books. I have not read ALL of them, though. I have also seen some of the TV show. Both are very good.
by squidtastic, 21 January 2016 03:47
Oh Oh me too I have read some the little house on the praiie books actually not really my dad read them to me in like first grade but I remember them we read little house on the prairie before the actual first one
by jamkitty4, 21 January 2016 03:50
I have only read the ones that my family owns. I do not know the order of them, but 'The Long Winter' is the one I remember most.
by squidtastic, 21 January 2016 03:56
I don't rember that one is it the one where the main character is married and they are like farming or what ever?\
by jamkitty4, 21 January 2016 04:08
"Why not make a FNAF rant piq so peoples notifications aren't blowin up", then don't comment XD
by Party Poison 15, 21 January 2016 13:38
and by the looks of this, it looks like cavetusk has this in the bag so far.
by Party Poison 15, 21 January 2016 13:41
Yeah I'll be surprised if he doesn't get first
Maybe next contest I'll at least get bronze....
by pixelfan11, 21 January 2016 16:07
Vietnam for da win!
by KING_KOBRA, 21 January 2016 16:20
guys

entering you writing out the title of the book is sort of stupid
by Kni, 21 January 2016 16:22
^^ True
by LouieLeftEar, 21 January 2016 16:34
Ikr
by pixelfan11, 21 January 2016 16:35
ahayden's is pretty good though even though it's just letters.
by Party Poison 15, 21 January 2016 16:44
but yes, quite stupid. XD
by Party Poison 15, 21 January 2016 16:44
eh the cover is really complicated soooo yea.
by KING_KOBRA, 21 January 2016 17:22
just try dude, nothing is perfect.
by Party Poison 15, 21 January 2016 17:28
ok
by KING_KOBRA, 21 January 2016 17:29
yeah i guess ahayden can get away with it but seriously

try harder
by Kni, 21 January 2016 20:27
WHERE THE FLYING FUCK WAS I FOR THIS, WHY DIDNT ANYONE TELL ME.
by CjTheDragonWolf, 22 January 2016 00:08
for what?
by Party Poison 15, 22 January 2016 00:16
The book are my comment?
by CjTheDragonWolf, 22 January 2016 00:35
There are 2 'Clockwork Orange's?
by that_kid, 22 January 2016 22:00
why
by that_kid, 22 January 2016 22:00
Less then a hour left dudes hope for the best
by pixelfan11, 22 January 2016 23:01
oh this is short
by Kni, 22 January 2016 23:52
a short contest I mean.

I'll be making a piq about books anyway


btw this contest also has crap entries
by Kni, 22 January 2016 23:53
yeah moby cock is gonn win
by pixelfan11, 23 January 2016 00:24
90% of my votes were me picking i can't decide for fnaf shit and other horrible ones
by pixelfan11, 23 January 2016 00:26
lol i only voted three times
by Party Poison 15, 23 January 2016 00:56
Cavetusk,Lumpkins, and the one with the skeleton character.
by Party Poison 15, 23 January 2016 00:57
Is there a way to check who has the most votes at the time or is it completely anonymous until all voting is finished
by SolarDelton, 23 January 2016 01:04
anonymous until voting is finished.
Things are better if they are left a mystery. Know what I mean?
by Party Poison 15, 23 January 2016 01:11
Ahhh, yeah I suppose so, was just curious is all.
by SolarDelton, 23 January 2016 01:14
Yeah, I hope I got at least 1 Vote lol
by pixelfan11, 23 January 2016 01:43
Oh I voted for yours 3 times over some other peoples, so 3 out of the 3 times it showed up I voted for it.
by SolarDelton, 23 January 2016 02:05
Cool, Thanks were the others fnaf ones or just words?
by pixelfan11, 23 January 2016 02:13
I voted for the skulldegery one a LOT of times
by pixelfan11, 23 January 2016 02:13
No idea on the Fnaf ones, and thanks :3
by SolarDelton, 23 January 2016 02:49
FNAF
by Lynabelle, 23 January 2016 03:29
lol FNAF got last place XD
All of my picks got top 3 WOOOOOO!
by Party Poison 15, 25 January 2016 11:05
Dang 9th Place, Thx dudes prob the highest rank I've gotten.
by pixelfan11, 25 January 2016 13:12
25th, not bad...
by Piehead, 25 January 2016 14:27
My Clockwork Orange was under the other one...
:')
by BlockedDiamond, 25 January 2016 14:42
Wonder what the next will be...
by pixelfan11, 25 January 2016 15:58
I would like to see something like Derp.
or Something simple
by pixelfan11, 25 January 2016 15:58
I didn't even get to vote because piq was down
by Kni, 25 January 2016 16:02
meh the true people who deserved to win won, that's all that counts.
by Party Poison 15, 25 January 2016 16:07
Well in my opinion, I don't think Lumpkins should've gotten third. Not that I hate him or anything, but because he only spent fifteen minutes on it.
by Kni, 25 January 2016 16:11
some people are just good like that.
by Party Poison 15, 25 January 2016 16:27
Party Poison 15, Something about that statement seems wrong...
by Typhlosion51, 25 January 2016 22:08
Party Poison 15, Something about that statement seems wrong...
by Typhlosion51, 25 January 2016 22:10
what about it?
by Party Poison 15, 25 January 2016 22:12
PIQ FINALLY WORKS!

Check out this site, where people can draw together at the same time! Plus no website failure! "iScribble.net"!
by squidtastic, 30 January 2016 02:18
blocked because of.....forums.....
by Party Poison 15, 30 January 2016 12:06
Mine is 6th! :)
by PixelAndy, 31 January 2016 02:06
I still don't see why... its a failing book series and sucks now.
by pixelfan11, 31 January 2016 04:54
I'm just gonna come right out and say it... the only good entries in this contest are 1 2 and 4.... and perhaps 3. But I guess that means that the voting went relatively well
by 8-bit adventurer, 31 January 2016 16:47
I personally hated 4....
Mine was pretty bad
by pixelfan11, 31 January 2016 22:24
But in the top 10 YAY
by pixelfan11, 31 January 2016 22:24
I like how the weekly contests have 3 blank ones for 3 weeks
by BlockedDiamond, 06 February 2016 16:31
holy shit

well technically it's two

and the next is today tomorrow or the day after that
by Kni, 06 February 2016 16:45
Personally I'm voting for 500 Internal Server Error.
by DudeManGuy001, 06 February 2016 18:14
And me!
by PixelAndy, 07 February 2016 03:02
lol same XD
by DareWolf, 07 February 2016 03:54
rip contests
may they rest in peace.
by BlockedDiamond, 27 February 2016 06:03
NO!
by squidtastic, 27 February 2016 06:23
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
by dolphinsrock564, 22 April 2016 00:55
Please Don't...
by pixelfan11, 29 April 2016 13:09
you need to be logged in to comment
what's going on now
someone liked ,
27 April 15:52:33
27 April 15:51:43
EpicGamer_ drew , ,
27 April 15:51:42
27 April 15:51:41
27 April 15:50:07
27 April 15:49:58
someone drew , , ,
27 April 15:49:49
Meglovelyxoxo: Anyone know how to look up other people's accounts?
27 April 15:48:36
jacklrj commented on
27 April 15:42:58
EpicGamer_ branched from ,
27 April 15:37:59
EpicGamer_ commented on
27 April 15:37:45
27 April 14:59:17
show more
pixel art feedback